Įvykiai | HAI.LT

Įvykiai

2020.01.10
KONSULTACINIS PRAKTIKUMAS: SAVIREVIZIJA BE FOTOŠOPO | 02.13
Pristatome naują praktikumą „SAVIREVIZIJA BE FOTOŠOPO“, paremtą 10 metų veikiančia Lyderio mąstysenos nustatymo autorine metodika ® Praktikumo esmė ir nauda slypi mąstysenos aiškinimosi procese, kuris vyksta „be vyniojimo į vatą“. Tik pažvelgus į save be „rožinių akinių“, gali prasidėti realus POKYTIS, išsivaduojama nuo ribojančių blokų. Tuomet gali atsirasti įžvalgų, kaip pasiekti geresnę gyvenimo bei veiklos kokybę.
Skaityti plačiau
2019.11.27
KINO PRAKTIKUMAS „Kaip suprasti: mes vystomės, esame sustoję ar jau regresuojame?“
Gruodžio 12 d. 16.00 - 20.00 kino praktikume nagrinėsime, kaip suprasti - ar mes vystomės, esame sustoję, ar jau regresuojame? Kodėl mes patys ignoruojame savo galimybes? Kaip pamatyti, kur save apgaudinėjame?
Skaityti plačiau
2019.11.04
Organizacinės psichosemiotikos programa "ATEITIES GENAS: PRASMĖ, AUTENTIŠKUMO STRATEGIJA, NAUJOS KOMPETENCIJOS" | 01.28-29
Faktai matuoja praeitį, o kaip suprasti, kas laukia ateityje? Neapibrėžties sąlygomis naudojamės šeštuoju pojūčiu. Klausimas, kaip tą pojūtį - intuityvųjį žinojimą – pastiprinti įsisąmonintomis ir racionaliai suprantamomis išraiškomis? Įvaldžius psichosemiotikos įrankius, galima paveikti organizacijos vystymąsi, atpažįstant neįsisąmonintus veiksnius, kurie lemia veiklos rezultatus.
Skaityti plačiau
2019.06.11
Sąmoningos lyderystės programa "AUTHENTICUS: perkurk savo veikimo būdą, perkurdamas save" | 11.21
Programa transformuoja pasaulėžiūros mitus ir elgesio stereotipus - gimsta GILESNIS, TIKSLESNIS IR PLATESNIS POŽIŪRIS į save ir aplinkos reiškinius, padėdamas veikti KITAIP besikeičiančiame kontekste. Tai - stiprus stimulas verslo kūrėjams ir vadovams pereitį į naują KOKYBINĮ lygį SAVO ir ORGANIZACIJOS veikloje, didinant savo sąmoningumą ir autentiškumą. 21 grupės pradžia 2019 m. Lapkričio mėn 21 d.
Skaityti plačiau
2019.06.10
Konsultacinis praktikumas "Paslėptos vaizdinių reikšmės. Komunikacija" | 10.07
Dažnai giliau nesusimąstome, kokią reikšmę mūsų gyvenime ir versle turi VAIZDINIAI - VAIZDO perteikiama pasąmoninė informacija, kuri struktūruoja mūsų mąstymą, elgesį, veiklą. Vaizdai, kuriuos renkamės, kuriant įmonės komunikaciją visų pirma perteikia NESĄMONINGĄ informaciją, ji dažnai skiriasi nuo to, ką SĄMONINGAI siekiame pasakyti savo auditorijai. Bet koks VAIZDINYS suteikia informaciją apie objektą, nepaisant to, ar jo autorius to pageidauja, ar ne.
Skaityti plačiau