Įvykiai | HAI.LT

Įvykiai

2019.06.11
Sąmoningos lyderystės programa "AUTHENTICUS: perkurk savo veikimo būdą, perkurdamas save"
Programa transformuoja pasaulėžiūros mitus ir elgesio stereotipus - gimsta GILESNIS, TIKSLESNIS IR PLATESNIS POŽIŪRIS į save ir aplinkos reiškinius, padėdamas veikti KITAIP besikeičiančiame kontekste. Tai - stiprus stimulas verslo kūrėjams ir vadovams pereitį į naują KOKYBINĮ lygį SAVO ir ORGANIZACIJOS veikloje, didinant savo sąmoningumą ir autentiškumą. 21 grupės pradžia 2019 m. Lapkričio mėn 7 d.
Skaityti plačiau
2019.06.09
PRAKTIKUMAS: SAVIREVIZIJA BE FOTOŠOPO | 07.03
Pristatome naują praktikumą „SAVIREVIZIJA BE FOTOŠOPO“, paremtą 10 metų veikiančia Lyderio mąstysenos nustatymo autorine metodika ® Praktikumo esmė ir nauda slypi mąstysenos aiškinimosi procese, kuris vyksta „be vyniojimo į vatą“. Tik pažvelgus į save be „rožinių akinių“, gali prasidėti realus POKYTIS, išsivaduojama nuo ribojančių blokų. Tuomet gali atsirasti įžvalgų, kaip pasiekti geresnę gyvenimo bei veiklos kokybę.
Skaityti plačiau
2019.05.22
EPOCHA BE FOTOŠOPO | Dizaino psichologijos savaitė 6.12-14
Ironiškąjį postmodernizmą į šalį stumtelėjęs METAMODERNIZMAS apnuogino autentiško žmogaus, gerų emocijų ir tikro jausmo poreikį. Naujoji epocha – be galo kūrybinga, ji mėgsta keistus ir netikėtus derinius: čia verslas prabyla meno kalba, mada matuojasi psichologijos drabužį, o dizainas kviečia šokiui komunikaciją. Ji tarsi sako: „Kiekvienas galite tapti kūrėju, tik būkite autentiškas, klausykite savo prigimties ir nusiimkite filtrus. Nes iš tikrų jausmų, autentiškų būsenų, gerų emocijų užgimę kūriniai, dizainas, interjeras mus veiks pozityviai“.
Skaityti plačiau
2019.02.18
Verslo retritas: ANTREPRENERIŠKA PSICHOLOGIJA
Kai mes nepasiekiame norimų tikslų, kai nesirealizuoja mūsų svajonės, tai reiškia, kad mes nepriimame sau funkcionalių sprendimų ir tokiu būdu patys sau kenkiame. O MUMS funkcionalūs sprendimai retai kyla iš visuotinai priimtinų mąstymo ir elgsenos klišių. Aplinka, kurioje mes veikiame šiandien, yra persmelkta mus ribojančių vaizdinių. Neuromokslų tyrimai rodo, kad mus supantys vaizdiniai yra tiesiogiai susiję su mūsų nesąmoningais pasirinkimais ir mes net nesugebame suvokti, kaip svetimas mintis, emocijas, tikslus mes priimame kaip savo. Periodiškai reikia atsitraukti nuo dabartinės civilizacijos įtakos, kad apsivalytume nuo svetimų nuomonių, atpažintume neįsisąmonintas elgsenos strategijas, vedančias į savęs sabotažą ir suvoktume, kas mums duotame laikmetyje yra funkcionalu
Skaityti plačiau
2019.01.14
Komunikacija. Paslėptos reikšmės.
Kviečiame 2019 m. vasario 11-12 d. į praktikų seminarą. Dažnai giliau nesusimąstome, kokią reikšmę mūsų gyvenime ir versle turi VAIZDINIAI - VAIZDO perteikiama pasąmoninė informacija, kuri struktūruoja mūsų mąstymą, elgesį, veiklą. Kurdami strategiją - kuriame VAIZDINĮ. Kurdami vizualinę komunikaciją - kuriame VAIZDINĮ. Kurdami savo aplinką - kuriame VAIZDINĮ. Kurdami savo stilių - kuriame VAIZDINĮ. Vaizdai, kuriuos renkamės, kuriant įmonės komunikaciją visų pirma perteikia NESĄMONINGĄ informaciją, ji dažnai skiriasi nuo to, ką SĄMONINGAI siekiame pasakyti savo auditorijai. Bet koks VAIZDINYS suteikia informaciją apie objektą, nepaisant to, ar jo autorius to pageidauja, ar ne.
Skaityti plačiau