"INTERNATIONAL MUTUAL LEARNING" projektas. Verslo įmonės

Jau 5 metus iš eilės Harmoningos asmenybės institutas (HAI) organizuoja inovacinį  mentorystės  projektą "INTERNATIONAL MUTUAL LEARNING". Projektas sujungia mokinius, studentus ir verslo įmones bendram projekto laikotarpiui įgyvendinti patyriminį mokymąsi skatinančius projektus.

5 SEZONAI

91 MENTORIUS

DAUGIAU NEI 900 MOKSLEIVIŲ

 

Projekto metu aukštųjų mokyklų studentai ir absolventai tampa mokinių mentoriais, juos mokydami disciplinų:

TIKSLIEJI MOKSLAI

VERSLUMAS

ASMENINIS AUGIMAS

Projekto metu mentorius po pasirengimo mokymų 3 mėnesius organizuoja susitikimus su moksleiviais nedidelėse grupėse (iki 10 mokinių). Pasirengimo etapuose paruošia programą, kuria remiantis organizuoja veiklą projekto metu.

Mentoriai yra apmokomi, kaip sukurti mokymosi atmosferą grupėje, suvaldyti grupės dinamikos procesus, spręsti konfliktines situacijas, išsikelti mokymosi tikslus ir jų siekti.  

Mentorius Dominykas
"Derybų psichologija"
 "Buvo naudinga praktiškai mokytis dėstymo - istorijos pasakojimo meno, sustruktūrizuoti turimas žinias ir pamatyti centrines savo patirties vietas. Taip pat susipažinti su įdomiais ir protingais dalyviais, daug ko išmokti būnant kartu ir bendraujant."

 

 

 

 

 

 

MENTORYSTĖ UGDANTI TALENTUS

 Skaitykite blog'ą>>                     Prisijunkite Facebook'e>>

BENDRAS PROJEKTO APRAŠYMAS >>>

VERSLUMAS

2014 m. susiformavo trečioji "MUTUAL LEARNING" grupė, kurioje dalyvauja 13 mentorių ir virš 70  atrinktų moksleivių.Šioje grupėje dalyvaujančios įmonės: TEGRA, TEMPUS TRANS, JG REPRESENT verslo dovanos, SAVAITĖ, TOBIS, CENTRAKO, ESTRAVEL, AGROLINIJA, FEMINA BONANVO Švietimo Sambūris, V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla.

PROJEKTO APRAŠYMAS ĮMONĖMS>>

PLAČIAU APIE MENTORIUS IR JŲ DALYKUS >>

Įmonių atsliepimai

Aušrinė Balkaitytė
UAB "TEGRA STATE" projektų vadovė

"Su Mutual Learning projektu bendradarbiaujame nuo pat pradžių. Įmonėje kartu su skirtingai darbuotojais dirbo iš viso trys mentoriai su savo mokiniais. Darbas su kiekviena grupe davė savo pamokų, patirčių ir įžvalgų, todėl mintis į praktiką priimti moksleivį mus iš karto sudomino.
  Moksleivis jau iš pat pradžių suintrigavo savo prisistatymu anketoje – noras ir realūs veiksmai savo įmonės kūrimui skambėjo tikrai pretenzingai. Jau nuo pat pirmos dienos buvo aišku, jog pas mus – planuojantis ir savo laiką vertinantis mokinys. Smagu, jog jis iš karto žinojo, kokios sritys domina, ko norėtų išmokti, sužinoti, bei kaip galėtų pats prisidėti prie UAB Tegra State veiklos. Tai žymiai palengvino visų darbų ir veiklų planavimą bei organizavimą.
  Ši praktika buvo abipusiai naudinga. Moksleivis sėkmingai susidorojo su paskirtomis užduotimis: stebėjo kaip vyksta UAB Tegra State pardavėjų darbas, bendravimas su klientais, prekių asortimento palaikymas ir plėtimas, klientams rūpimų problemų sprendimas, padėjo atlikti klientų apklausą ir, kaip pats teigė, po praktikos jam kilo nemažai minčių dėl savo nuosavo verslo, pasikeitė požiūris į kai kuriuos verslo principus."


  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povilas Staigis
UAB "TEGRA STATE" verslo vystymo ir inovacijų padalinio vadovas

"Projektas suteikė galimybę sujudinti įsigalėjusią poziciją dėl prekių pasiūlymo patrauklumo, marketingo strategijos, komunikacijos priemonių. Šviežias požiūris iš išorės. Jauna auganti karta geriau supranta naujų technologijų galimybes, verslo ir technologijų sinergiją. Pasiūlyta konkreti idėja marketingo srityje. Mūsų įmonei tai būtų žingsnis į neišbandytą teritoriją“.

 

 

 

 

 

Verslumo mentorystės rezultatai:

Pakeistas žurnalo „Šeimos sveikata ” viršelis

Grupė moksleivių, bendradarbiavusių su įmone „ Vakarų ekspresas ”, atliko rinkos tyrimą apie žurnalo viršelį ir turinį. Projektui įpusėjus moksleiviai pateikė pirmuosius tyrimo rezultatus ir savo pasiūlymus. Įmonė atsižvelgė į moksleivių pastabas bei atliko šiuos pakeitimus žurnalo viršelyje:

  • Padidintas žurnalo pavadinimo šriftas;
  • Išryškinta patraukli žurnalo kaina;
  • Numerio temų juosta nebeatrodo kaip turinys.

Likusius pakeitimus siūlome rasti patiems - svarbu paminėti, jog jums tai gali pasirodyti smulkmena, bet pastabieji moksleiviai, atlikę rinkos analizę, drąsiai gali teigti, jog smulkmenos sudaro visumą!

Taip viršelis atrodė iš pradžių: Taip atrodo šiandien:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pakeistas internetinės svetainės www.agrolinija.lt dizainas

Grupė moksleivių atlikdami vartotojų elgsenos tyrimus, nustatė, kad vaizdinė informacija, pateikiama internetinėje svetainėje skatina pardavimus, todėl pagal įmonės veiklos specifiką sukūrė informacinį paveikslą, kuriame nurodoma jautienos dalis ir jos kaina. Iki moksleivių pasiūlymo, šioje internetinės svetainės užsakymų skiltyje nebuvo jokios vaizdinės medžiagos.

Pasaulio rekordas

Moksleivių komanda, norėdami įgauti žinių ir patirties pardavimų srityje, nusprendė išbadyti savo jėgas tai darant kitaip – jaunuoliai kartu su mentoriumi nusprendė įgyvendinti pasaulio rekordo projektą, surenkant kuo daugiau skirtingų lipdukų su įmonių logotipais ir suklijuojant juos ant automobilio. Tokiu būdu moksleiviai mokosi inovatyvaus reklamos pardavimo bei ryšių su įmonių atstovais kūrimo meno. Automobilį bus galima pamatyti Vilniaus, o vėliau ir Klaipėdos Akropolyje. Ši komanda jau gavo Vilniaus miesto mero A. Zuoko pagalbą - Sostinės dienų renginio metu automobilis, apklijuotas įvairiais lipdukais, stovės Vilniaus Rotušės aikštėje. Apie rekordą bus rašoma dienraštyje Balsas.lt

 

Mentorių atsliepimai

   
Jurgita
"Tarpkultūrinė komunikacija"

"Manau, kad projektas buvo naudingas man kaip asmenybei, nes turėjau progą artimai pabendrauti ir net susibičiuliauti su moksleivėmis, kurios yra labai veiklios, protingos ir žinančios, ko nori iš gyvenimo. Puiki galimybė pasisemti teigiamų emocijų ir ryžto sparčiau judėti į priekį. Taip pat pasisėmiau naudingos mentorystės patirties. Vesti užsiėmimą mažai mokinių grupei ir nuolat palaikyti jų dėmesį buvo ne taip ir paprasta, kaip atrodė prasidedant Mutual Learning."

Grintas
"Matematika visur"
"Džiaugiuosi galėdamas pasidalinti žiniomis ir padėti kitiems. Dalyvaudamas ne tik mėgavausi tokia galimybe, bet ir pats nemažai išmokau ir iš savo mokinių, ir ruošdamasis pamokoms."
                           
Miglė
"Medicina kitaip" 
"Projektas suteikė progą įgyti įvairiapusiškos patirties: visų pirma, buvo smagu dalintis žiniomis su mokiniais, stebėti, kokia įdomi jiems naujai sužinota informacija ir sužinoti jų nuomonę. Tačiau iš kitos pusės tai buvo ir didelė atsakomybė, nes tik nuo tavęs priklauso, ką ir kaip tu nori mokyti, kokį požiūrį suformuoti ir kaip sukelti susidomėjimą tuo dalyku, kuris tave patį "veža".
                           

Mantas
"Paslaugų inovacijos"

 

"Gavęs pasiūymą prisijungti prie ML mentorystės projekto, nedvejodamas pasakiau: "Taip!". Nors tai buvo pirmas pilotinis bandymas tiek man pačiam tokioje rolėje, tiek ir visam projektui visų keturių mėnesių metu nebuvo nei karto, kai būčiau sudvejojęs šio projekto reikšme. ML man leido išbandyti bei geriau suprasti save bei mano dėstomą dalyką, įgauti naujų įgūdžių ir, svarbiausia, įkvėpti bei išugdyti grupelę gabių ir talentingų jaunuolių. Tikiu, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje nauji mokymo ir mokymosi būdai įgauna vis didesnę reikšmę. Džiaugiuosi, kad turėjau galimybę prisijungti programos, kuri per tokį trumpą laiką davė man tiek daug." 
Agnė
"Viešas kalbėjimas"
"Visų pirma - ML didžiulis iššūkis mano gyvenime, daryti tai, ko niekad nedarei - dalintis savo žiniomis su būriu jaunų žmonių, tikrai nėra kasdieniška. Bendravimas su mokiniais, įkūnijimas į neakademinio mokytojo vaidmenį man tapo tikrai neįkainojama patirtimi. Visų nuostabiausia tai, kad į projektą atėjau tikėdamasi tik duoti žinių iš savęs, bet po projekto supratau, kad mokiniai davė ne ką mažiau ir man. ML buvo puikus žingnelis mano tikslo link!"
                                
 Ieva
"Kelionių geografija"
"Absoliuti laisvė interpretacijai ir kūrybai dalijantis savo duona arba tuo, dėl ko nedvejojęs pastarąją sulesintum alkaniems žvirbliams. Projektas užaštrina prisiminimų prieskonius ir pasitarnauja kaip šilta sterblė (savų) ambicijų sėklos gvildenimui. Pamokoms įsibėgėjant suvoki, kad greičiausiai visai netyčia iš amatininko virsti juvelyru it deimantą nusišlifuodamas savo viziją. Mano tikslas buvo papasakoti ir sudominti, o likau nustebinta mokinių brandos, ryžto, maksimalizmo ir... turbūt dar labiau išalkau."