"INTERNATIONAL MUTUAL LEARNING" projektas

Jau 5 metus iš eilės Harmoningos asmenybės institutas (HAI) organizuoja inovacinį  mentorystės  projektą "INTERNATIONAL MUTUAL LEARNING". Projektas sujungia mokinius, studentus ir verslo įmones bendram projekto laikotarpiui įgyvendinti patyriminį mokymąsi skatinančius projektus.

5 SEZONAI

91 MENTORIUS

DAUGIAU NEI 900 MOKSLEIVIŲ

 

Projekto metu aukštųjų mokyklų studentai ir absolventai tampa mokinių mentoriais, juos mokydami disciplinų:

TIKSLIEJI MOKSLAI

VERSLUMAS

ASMENINIS AUGIMO

Projekto metu mentorius po pasirengimo mokymų 3 mėnesius organizuoja susitikimus su moksleiviais nedidelėse grupėse (iki 10 mokinių). Pasirengimo etapuose paruošia programą, kuria remiantis organizuoja veiklą projekto metu.

Mentoriai yra apmokomi, kaip sukurti mokymosi atmosferą grupėje, suvaldyti grupės dinamikos procesus, spręsti konfliktines situacijas, išsikelti mokymosi tikslus ir jų siekti.  

Mentorius Dominykas
"Derybų psichologija"
 "Buvo naudinga praktiškai mokytis dėstymo - istorijos pasakojimo meno, sustruktūrizuoti turimas žinias ir pamatyti centrines savo patirties vietas. Taip pat susipažinti su įdomiais ir protingais dalyviais, daug ko išmokti būnant kartu ir bendraujant."

 

 

 

 

 

 

MENTORYSTĖ UGDANTI TALENTUS

 Skaitykite blog'ą>>                     Prisijunkite Facebook'e>>

BENDRAS PROJEKTO APRAŠYMAS >>>

2016

Pavasario sezone užsiregistravo dalyvauti 27 mentoriai ir 66 jaunuoliai, iš jų susiformavo 9 mentorių grupės su 37 moksleiviai, kurie sėkmingai įgyvendino savo programas ir užbaigė projektą.

ĮDOMIEJI MOKSLAI:

  • Biomechanika

VERSLUMAS:

  • Pinigų kalba
  • Drąsus ir kūrybingi sprendimai. Internetinis marketingas
  • Verlslo idėja, vystymas ir atpildas

ASMENINIS AUGIMAS:

  • Norų dirbtuvės
  • Ar matai, ką kalbu? Kūno kalba
  • Kūrybinės dirbtuvės
  • Asmeninės lyderystės pamatai
  • Atsrask kitokį požiūrio kampą. Atrask save

5 SEZONO PRISTATYMAS >>>

 

2015

Ketvirtajame projekto sezone dalyvavo 13 mentorių, kurie 10 savaičių organizavo užsiėmimus su moksleiviais verslumo bei asmeninio tobulėjimo temomis.

VERSLUMAS:

  • Pardavimo menas versle ir gyvenime
  • Pardavimai, tarptautinės rinkos ir "brandingas"
  • Verslo pradžia
  • Verslo idėjų dirbtuvės
  • Jaunų darbuotojų paieška, atranka ir įvedimas į rinką
  • Projektų valdymas
  • Jaunasis ekspertas
  • Verslo vystymas el. erdvėje
  • Edukacinio pobūdžio renginio organizavimas verslo įmonėje

ASMENINIS AUGIMAS:

  • Šnekamoji anglų kalba
  • Džiugaus gyvenimo dizainas
  • Asmeninio tobulėjimo principai
  • Sukurk pats save - asmeninis efektyvumas

4 SEZONO PRISTATYMAS >>>

2014

2014 m. susiformavo trečioji "MUTUAL LEARNING" grupė, kurioje dalyvauja 13 mentorių ir virš 70  atrinktų moksleivių.

Šioje grupėje dalyvaujančios įmonės: TEGRA, TEMPUS TRANS, JG REPRESENT verslo dovanos, SAVAITĖ, TOBIS, CENTRAKO, ESTRAVEL, AGROLINIJA, FEMINA BONANVO Švietimo Sambūris, V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla.

PROJEKTO APRAŠYMAS ĮMONĖMS>>

PLAČIAU APIE MENTORIUS IR JŲ DALYKUS >>

VERSLUMAS:

  • Ryšiai su visuomene
  • Finansai
  • Interneto marketingas
  • Kūrybinės industrijos
  • Kūrybiškumas
  • Naujų klientų/rinkos paieška
  • Kūrybinė komunikacija ir kūrybiški tyrimai
  • Pardavimai, derybos
  • Reklama. Marketingas. Kūrybingumas
  • Rinkodara: prekė ir įvaizdis
  • Vartotojų elgsenos tyrimai
  • Verslumas

2013

Rudens sezone užsiregistravo daugiau nei 180 moksleivių, kurie rinkosi iš 18 siūlomų dalykų:

VERSLUMAS:

  • Įžvalgų ir sprendimų versle formavimas;
  • Prekė ženklo komunikacija;
  • Projektų valdymas moksle, darbe, kasdienybėje;
  • Marketingo strategijos versle;
  • Globalusis verslumas.

AKADEMINIAI UŽSIĖMIMAI:

  • Gyvenimiška matematika;
  • Biofizika;
  • Matematika visur.

SAVIUGDA:

  • Pilietinis ir politinis ugdymas;
  • Mityba ir harmoninga gyvensena;
  • Idėjų skatinimas ir įgyvendinimas;
  • Viešasis kalbėjimas;
  • Filosofija;
  • Life hack‘s arba ko neišmoksi universitete;
  • Kūrybiškumas;
  • Kultūros ir žmonės;
  • Kūrybinis rašymas;
  • Karjeros kuočingo užsiėmimai.

PLAČIAU APIE MENTORIUS IR JŲ DALYKUS >>

 

2012

Projekto Mutual Learning idėja kilo po 2011 m. įvykusios konferencijos „Inovatyvios bendradarbiavimo formos. Bendruomeninė valiuta.“ Prof. Bernardo Lietaero pranešimo. Projektu siekiama keisti nusistovėjusį požiūrį į mokymą(si). Tiek mentoriai, tiek moksleiviai skatinami kitaip pažvelgti į tradicinį žinių perteikimą, jas įgaunant per patyrimą ir realių projektų įgyvendinimą.

2012 m. rudenį – žiemą pradėta mentorių registracija ir pirmieji mentorių mokymai. Prasidėjus naujiems metams startavo ir moksleivių registraciją pas pasirinktus mentorius ir jų siūlomas programas. Kovo mėnesį, po mokymų, pirmieji mentoriai pradėjo užsiėmimų ciklus su jaunaisiais savo kolegomis.

Pilotinis projektas startavo su 14, degančių noru dalintis savo žiniomis, mentorių ir daugiau nei 80 aktyvių moksleivių.

Moksleiviai galėjo rinktis iš trijų sričių:
VERSLUMAS:

  • Idėjų ir verslo kūrimas;
  • Paslaugų inovacija;
  • Rinkodara praktiškai;
  • Socialinių tinklų vadyba;
  • Derybų psichologija.

SAVIUGDA:

  • Viešasis kalbėjimas;
  • Kelionių geografija;
  • Tarpkultūrinė komunikacija.

AKADEMINIAI UŽSIĖMIMAI:

  • Istorija kitaip;
  • Matematika giliąja prasme;
  • Matematika visur;
  • Ekonomika gyvai;
  • Genetika/molekulinė biologija;
  • Medicina kitaip.

PLAČIAU APIE MENTORIUS IR JŲ DALYKUS >>

Mokinių atsiliepimai

Projekto metu, moksleiviai, su mentoriaus pagalba, parengia ir pristato savo darbo rezultatus. Mokantis viešųjų ryšių, vieną iš komunikacijos formų moksleiviai pasirinko filmuko kūrimą. Pristatome moksleivių parengtą produktą apie Mutual Learning:
 

Mentorių atsliepimai

   
Jurgita
"Tarpkultūrinė komunikacija"

"Manau, kad projektas buvo naudingas man kaip asmenybei, nes turėjau progą artimai pabendrauti ir net susibičiuliauti su moksleivėmis, kurios yra labai veiklios, protingos ir žinančios, ko nori iš gyvenimo. Puiki galimybė pasisemti teigiamų emocijų ir ryžto sparčiau judėti į priekį. Taip pat pasisėmiau naudingos mentorystės patirties. Vesti užsiėmimą mažai mokinių grupei ir nuolat palaikyti jų dėmesį buvo ne taip ir paprasta, kaip atrodė prasidedant Mutual Learning."

Grintas
"Matematika visur"
"Džiaugiuosi galėdamas pasidalinti žiniomis ir padėti kitiems. Dalyvaudamas ne tik mėgavausi tokia galimybe, bet ir pats nemažai išmokau ir iš savo mokinių, ir ruošdamasis pamokoms."
                           
Miglė
"Medicina kitaip" 
"Projektas suteikė progą įgyti įvairiapusiškos patirties: visų pirma, buvo smagu dalintis žiniomis su mokiniais, stebėti, kokia įdomi jiems naujai sužinota informacija ir sužinoti jų nuomonę. Tačiau iš kitos pusės tai buvo ir didelė atsakomybė, nes tik nuo tavęs priklauso, ką ir kaip tu nori mokyti, kokį požiūrį suformuoti ir kaip sukelti susidomėjimą tuo dalyku, kuris tave patį "veža".
                           

Mantas
"Paslaugų inovacijos"

 

"Gavęs pasiūymą prisijungti prie ML mentorystės projekto, nedvejodamas pasakiau: "Taip!". Nors tai buvo pirmas pilotinis bandymas tiek man pačiam tokioje rolėje, tiek ir visam projektui visų keturių mėnesių metu nebuvo nei karto, kai būčiau sudvejojęs šio projekto reikšme. ML man leido išbandyti bei geriau suprasti save bei mano dėstomą dalyką, įgauti naujų įgūdžių ir, svarbiausia, įkvėpti bei išugdyti grupelę gabių ir talentingų jaunuolių. Tikiu, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje nauji mokymo ir mokymosi būdai įgauna vis didesnę reikšmę. Džiaugiuosi, kad turėjau galimybę prisijungti programos, kuri per tokį trumpą laiką davė man tiek daug." 
Agnė
"Viešas kalbėjimas"
"Visų pirma - ML didžiulis iššūkis mano gyvenime, daryti tai, ko niekad nedarei - dalintis savo žiniomis su būriu jaunų žmonių, tikrai nėra kasdieniška. Bendravimas su mokiniais, įkūnijimas į neakademinio mokytojo vaidmenį man tapo tikrai neįkainojama patirtimi. Visų nuostabiausia tai, kad į projektą atėjau tikėdamasi tik duoti žinių iš savęs, bet po projekto supratau, kad mokiniai davė ne ką mažiau ir man. ML buvo puikus žingnelis mano tikslo link!"
                                
 Ieva
"Kelionių geografija"
"Absoliuti laisvė interpretacijai ir kūrybai dalijantis savo duona arba tuo, dėl ko nedvejojęs pastarąją sulesintum alkaniems žvirbliams. Projektas užaštrina prisiminimų prieskonius ir pasitarnauja kaip šilta sterblė (savų) ambicijų sėklos gvildenimui. Pamokoms įsibėgėjant suvoki, kad greičiausiai visai netyčia iš amatininko virsti juvelyru it deimantą nusišlifuodamas savo viziją. Mano tikslas buvo papasakoti ir sudominti, o likau nustebinta mokinių brandos, ryžto, maksimalizmo ir... turbūt dar labiau išalkau."