Komunikacija. Paslėptos reikšmės. | HAI.LT
Komunikacija. Paslėptos reikšmės.
2019.01.14

 

 

 

 

„Ateitį formuoja mūsų sąmonės VAIZDINIAI. Tai kas pasireiškia per komunikaciją į išorę yra mūsų psichikos ir mąstymo būdo išraiška.“
Rasa Baltė–Balčiūnienė / Vizionierė, pokyčių architektė

Tekstinis raštas vis daugiau  keičiamas į vaizdinių raštą, todėl lyderiams aktualu įgyti naują gebėjimą – atpažinti vaizdinius ir juose paslėptas reikšmes.

Vaizdinių kalba reiškiasi per architektūros, meno, šokio ir verslo komunikacijoje naudojamų vaizdų geometriją ir prasmes. Suprasdami vaizdinius, galime greitai identifikuoti ribojančius stereotipus ir potencialias vystymosi, augimo galimybes.


KAM SKIRTA: Praktikos skirtos vadovams, komunikacijos ir rinkodaros specialistams, vizualizacijų kūrėjams susivokti žinutėse įmonių iracionalioje komunikacijoje ir gauti orientyrus, kaip ją keisti norima linkme.

MOKYMŲ METU:
SUSIPAŽINSITE su Vaizdinių civilizacija: ko mes dar nežinome? Komunikacija kaip psicho-semiotinis (vaizdą formuojantis) vaizdinys. Išplėsta komunikacijos ir reklamos žinutė: geometrija, semiotika, estetika, psichologija.
IŠMOKSITE pamatyti sąsajas tarp KOMUNIKACIJOS užsakovo/kūrėjo ir reklamos turinio.
ATPAŽINSITE kaip KOMUNIKACIJOJE atsispindi organizacijos vertybės, esama situacija ir perspektyvos.
IŠMOKSITE ATSKIRTI skirtumus tarp sąmoningos ir nesąmoningos komunikacijos. Komunikacijos žinutė.
IŠMOKSITE „SKAITYTI“ vaizdinius komunikacijoje ir atpažinti jų daromą poveikį.
GEBĖSITE ĮŽVELGTI besiformuojantį naujos kompetencijos poreikį: tekstinis raštas keičiamas vaizdinių raštu.
TURĖSITE GALIMYBĘ nagrinėti savo įmonės vizualinę komunikaciją (pirmieji 3 pareiškę norą dalyviai).

MOKYMOSI FORMOS: paskaitos, žinomų reklamų analizė, dalyvių organizacijų atvejai, paslėptas reikšmes tyrinėjantis pasivaikščiojimas po Vilniaus senamiestį.

LEKTORIAI

KŪRYBA, KOMUNIKACIJA, REKLAMA: Gintaras Šeputis, TV laidų režisierius, ilgametis „VRS“ agentūros kūrybos vadovas, „Adrenalino“ festivalio vienas iš organizatorių, buvęs „KOMAA“ asociacijos vadovas, Vilniaus dailės akademijos (VDA) dėstytojas;

VAIZDINIŲ PSICHOLOGIJA, MENO ISTORIJA, INTUITYVI ESTETIKA: dr. Tatiana Kharitonova (Sankt Peterburgas), „Ermitažo“ muziejaus pagrindinė psichologė, mokslinių tyrimų kūrėja;

MENOTYRA, VAIZDINIŲ GEOMETRIJA IR SEMIOTIKA: dr. Marina Čekmariova (Sankt Peterburgas), „Ermitažo“ pagrindinė menotyrininkė;

VERSLAS, ORGANIZACINĖ KULTŪRA, VYSTYMOSI PSICHOLOGIJA: Rasa Baltė-Balčiūnienė, HAI.LT instituto vadovė, sąmoningos lyderystės programų kūrėja, požiūrio plėtimo forumų architektė, ontopsichologijos praktikė.

PRAKTIKOS VIETA: Vilnius
PRAKTIKOS LAIKAS: 2019 m. vasario 11-12 d. 1 DIENA: 14 val. – 20 val.; 2 DIENA: 9 val. – 19 val.

KAINA 1 dalyviui - 450 EUR + PVM

Norime paskatinti dalyvauti daugiau žmonių iš vienos organizacijos. Kaina grupei: 3 dalyviai iš vienos įmonės dalyvauja už 2 dalyvių kainą (300 EUR/asm. + PVM)

DAUGIAU INFORMACIJOS >>>

REGISTRACIJA:

edita@hai.lt

+370 612 48144

Į naujienas