Konsultacinis praktikumas "Paslėptos vaizdinių reikšmės. Komunikacija" | 10.07 | HAI.LT
Konsultacinis praktikumas "Paslėptos vaizdinių reikšmės. Komunikacija" | 10.07
2019.08.29

 

„Ateitį formuoja mūsų sąmonės VAIZDINIAI.
TAI, kas pasireiškia per komunikaciją į išorę, yra mūsų psichikos ir mąstymo būdo išraiška.
Parodyk, kokie vaizdiniai žmogui patinka, pasakysiu, kas jo laukia.“
 
Rasa Baltė-Balčiūnienė,
vizionierė, pokyčių architektė
 
Tekstinis raštas vis daugiau keičiamas į vaizdinių raštą, todėl lyderiams aktualu įgyti naują gebėjimą – atpažinti vaizdinius ir juose paslėptas reikšmes. 
 
Vaizdai, kuriuos renkamės, kuriant įmonės komunikaciją visų pirma perteikia NESĄMONINGĄ informaciją, ji dažnai skiriasi nuo to, ką SĄMONINGAI siekiame pasakyti savo auditorijai. Bet koks VAIZDINYS suteikia informaciją apie objektą, nepaisant to, ar jo autorius to pageidauja, ar ne.
 
Suprasdami komunikacijoje naudojamus vaizdinius, galime greitai identifikuoti įmonėje veikiančius ribojančius stereotipus ir potencialias vystymosi, augimo galimybes.
 

KAM SKIRTA
 
Įmonių  vadovams, komunikacijos ir rinkodaros specialistams, vizualizacijų kūrėjams suvokti, kokia yra skleidžiama žinia įmonės iracionalia komunikacija ir gauti orientyrus, kaip ją keisti norima linkme.
 

MOKYMŲ METU
 
  • IŠMOKSITE „SKAITYTI“ vaizdinius komunikacijoje ir atpažinti jų daromą poveikį.
  • GEBĖSITE ĮŽVELGTI besiformuojantį naujos kompetencijos poreikį: tekstinis raštas keičiamas vaizdinių raštu.
  • IŠMOKSITE pamatyti sąsajas tarp KOMUNIKACIJOS užsakovo/kūrėjo ir reklamos turinio. 
  • ATPAŽINSITE, kaip KOMUNIKACIJOJE atsispindi organizacijos vertybės, esama situacija ir perspektyvos.
  • IŠMOKSITE PAMATYTI skirtumus tarp sąmoningos ir nesąmoningos komunikacijos. Komunikacijos žinutė.
  • TURĖSITE GALIMYBĘ nagrinėti savo įmonės vizualinę komunikaciją.


PRAKTIKUMO TEMOS

  • VAIZDINIŲ CIVILIZACIJA: ko mes dar nežinome? 
  • KOMUNIKACIJA KAIP PSICHOSEMIOTINIS (veiksmą formuojantis) vaizdinys: tarpdisciplininis požiūris. 
  • KOMUNIKACIJOS UŽSAKOVO AR KŪRĖJO ASMENYBĖ ir reklamos turinio sąsajos.     
  • KOMUNIKACIJA KAIP ORGANIZACINĖS KULTŪROS nesuvoktų vertybių atspindys.     
  • IŠORINIAI IR VIDINIAI VAIZDINIAI kaip organizacijos problemų informacija.     
  • VAIZDINIŲ TAPATUMAI KOMUNIKACIJOJE IR MENE: tai tas pats būdas norimai ideologijai skleisti.     
  • KOMUNIKACIJOS IR REKLAMOS prasminės ir ideologinės reikšmės.     
  • KOMUNIKACIJOS ŽINUTĖ:  skirtumai tarp sąmoningos ir nesąmoningos komunikacijos.     
  • KOMUNIKACIJOS IR REKLAMOS IŠPLĖSTA ŽINUTĖ: geometrija, semiotika, estetika, psichologija.     
  • BESIFORMUOJANTIS NAUJOS KOMPETENCIJOS POREIKIS: tekstinis raštas keičiamas vaizdinių raštu.


MOKYMOSI FORMOS
Paskaitos, reklamų analizė, dalyvių organizacijų atvejai.

 
PRAKTIKUMO KŪRĖJAI IR VEDANTIEJI


VERSLAS, ORGANIZACINĖ KULTŪRA, VYSTYMOSI PSICHOLOGIJA 
 
RASA BALTĖ-BALČIŪNIENĖ - verslininkė, įmonių Femina Bona (26 metai ) ir Harmoningos asmenybės instituto (14 metų) įkūrėja ir vadovė. Mąstymo ir veiklos pokyčių konsultantė. Rasa yra sukūrusi ir jau daugiau nei 10 metų veda autorinę sąmoningos lyderystės programą, rengia tarptautinius požiūrio plėtimo forumus, konsultuoja organizacijas.

 


VAIZDINIŲ PSICHOLOGIJA, GEOMETRIJA, SEMIOTIKA
 
DR. MARINA ČEKMARIOVA (Sankt Peterburgas) - „Ermitažo“ muziejaus pagrindinė menotyrininkė, filosofijos mokslų daktarė, edukacinių menotyros programų kūrėja ir vedėja. Pagrindinė Marinos tyrinėjimų sritis - vaizdiniai meno kūriniuose ir XX-XXI a. šiuolaikinis menas. Šia tema ji rengia įvairius mokymus ir yra apsigynusi mokslinę disertaciją.
 


KŪRYBA, KOMUNIKACIJA, REKLAMA
 
GINTARAS ŠEPUTIS - vizualinės komunikacijos ekspertas, TV laidų režisierius, ilgametis „VRS“ agentūros kūrybos vadovas,

„Adrenalino“ festivalio vienas iš organizatorių, buvęs „KOMAA“ asociacijos vadovas, Vilniaus dailės akademijos (VDA) dėstytojas.






REKLAMOS ANALIZĖS PAVYZDYS

SĄMONINGAI norėta pateikti, kad mažos palūkanos tinkamos žmogui išlaikyti stabilų finansinį biudžetą.

O kas ištransliuota PASĄMONINGAI (tai yra nesuvoktai)?
 
Pasąmonė atmeta dalelytę „Ne“, t. y. žmogus nesąmoningai perskaito informaciją: „suvartos“; drakonas su aštriais dantimis demonstruoja agresiją iš banko pusės.
 
Žmogus, žiūrintis reklamą, pasąmoningai (nesuvoktai) PERSKAITO: „Dėmesio! Būk atsargus su šiuo banku, nes jis Tave agresyviai suvartos“.
2017 metais ekonomikos Nobelio premija suteikta R. Thaleriui, kuris įrodė, kad didžioji dauguma sprendimų priimami iracionaliai (nesuvoktai), priklausomai nuo emocinio poveikio.
 
Aptartos reklamos atveju pasąmoningas žmogaus sprendimas bus vengti šio banko.

PAPILDOMA INFORMACIJA

Apie vaizdinių tyrimo reikšmę įmonės komunikacijoje, reklamoje, biuro ergonomikoje - plačiau >>
 



ORGANIZACINĖ INFORMACIJA

PRAKTIKUMAS VYKS: 2019 m. spalio 7 - 8 d. Vilniuje.
1 diena: 15 val. – 19 val.;
2 diena: 9 val. – 19 val.
 
KAINA: 1 dalyviui - 450 EUR + PVM.
 
Norime paskatinti dalyvauti daugiau žmonių iš vienos organizacijos.
 
KAINA GRUPEI:
3 dalyviai iš vienos įmonės dalyvauja
už 2 dalyvių kainą (300 EUR/asm. + PVM).
 
DAUGIAU INFORMACIJOS IR REGISTRACIJA:
Tel.: +370 683 28 747
arba e-paštu: registracija@hai.lt
 
 
 
 

 


 

 

Į naujienas